Bereikbaarheid bij VelzArt én bij jou…
De decembermaand staat voor de deur en daarmee ook een paar gezellige momenten bij VelzArt. Daardoor zijn we op een paar dagen nét even anders bereikbaar. En nee, dat komt niet doordat onze collega Quinn (rechts in beeld) het even helemaal zat is en de telefoon uit het raam wil gooien😉 het gaat gewoon om een paar geplande momenten:

Geplaatst op 26 november 2025
3 minuten

Bereikbaarheid bij VelzArt
🎁 28 november
Sinterklaasfeest op kantoor! We zijn gewoon bereikbaar… al kan het gebeuren dat er een eigenwijze piet jullie te woord staat.
📞 3 december
Onze ServiceDesk is tussen 16:00-17:00 telefonisch niet bereikbaar vanwege de overstap naar onze vernieuwde telefonieomgeving. Uiteraard zijn we via de VelzArt Service Portal en e-mail (servicedesk@velzart.nl) wel bereikbaar!
🎄 12 december
Om 16:00 sluiten we de deuren voor ons jaarlijkse kerstdiner. Tijd om samen te proosten! Onze ServiceDesk is vanaf 16:00 telefonisch niet bereikbaar. Storingsdienst uiteraard bereikbaar in geval van nood.
Verder is ons kantoor gesloten op:
Belangrijk voor jouw bedrijf
Kerst en Oud & Nieuw vallen dit jaar op doordeweekse dagen. Zorg daarom voor een duidelijke afwezigheidsmelding. Vieren jullie bijvoorbeeld pakjesavond iets eerder? Geen probleem, laat het ons weten, dan denken we graag met jullie mee.
Telefonische bereikbaarheid 📞
Maak je gebruik van zakelijke telefonie via VelzArt? Dan regelen wij dit voor je. Geef ons je aangepaste openingstijden door en wij zorgen dat je telefonieboodschap netjes en op tijd klaarstaat. We helpen je met het maken van de tekst en de technische instelling in Xelion (telefoniesysteem). Zo weet je zeker dat je bandje klopt op de feestdag, zonder dat je er zelf omkijken naar hebt.
Ben je nog geen klant van VelzArt, maar wel op zoek naar een betrouwbare partner voor zakelijke telefonie? We helpen je graag. De feestdagen zijn een goed moment om je bereikbaarheid eens onder de loep te nemen en misschien wel over te stappen.
Hoe stel je een afwezigheidsbericht in Outlook in? 📧
Microsoft 365 gebruikers kunnen automatische antwoorden instellen wanneer ze afwezig zijn of niet beschikbaar zijn om op e-mail te reageren.
- Selecteer Bestand > Automatische antwoorden.
- Selecteer Automatische antwoorden verzenden.
- Als je niet wilt dat de berichten meteen worden verzonden, kiest u Alleen verzenden tijdens dit tijdsbereik.
- Kies de datums en tijden waarvoor je een automatisch antwoord wilt instellen.
- Typ een bericht. Je kunt de tekst indelen met behulp van de werkbalk of tekst knippen en plakken die je hebt ingedeeld, inclusief tekst met hyperlinks.
- Selecteer OK.
Vergeet daarnaast niet om je afwezigheid door te voeren op je website, socials en als je een fysieke winkel hebt, in je Google Bedrijfsprofiel.
Op naar een gezellige en goed voorbereide decembermaand! ✨
Lees ook
3 december 2025
4 november 2025
2 oktober 2025







