ENOA - onderhoud & beheer

Het ENOA systeem is 24/7 aanwezig. Met dit systeem monitoren we al uw werkplek(ken) en server(s). We registreren en bewaken alle servicemeldingen in ons geavanceerd ticket systeem waardoor wij direct kunnen inspelen op situaties omdat alle informatie aanwezig en compleet is.

De ENOA werkstation dienst bestaat uit:

  • antivirus/spyware bescherming 
  • antivirus/spyware software updates
  • 24/7 pro-actief monitoring
  • beschikbaarheidscontrole
  • hulp op afstand
  • defragmentatie schijven
  • opschonen (vaste) schijven
  • (kritische) besturingssysteem update(s)
  • besturingssysteem update(s)
  • softwarebeheer (management)
  • performance rapportage(s)
  • dagelijkse systeem controle (audit)

 

Upgrade / Additionele diensten
De ENOA werkstation is de "basis" dienst van ENOA. Heel veel efficiëntie en continuiteit kan hier uit gehaald worden. Een additionele dienst voor ENOA is (remote) Backup. We kunnen uw complete werkstation(s) en / of server(s) automatisch laten opnemen in een geavanceerde backup methodiek. Zo bent u altijd verzekerd van een veilige maar vooral betrouwbare backup.