skip to Main Content

Klantcase
Brux

Organisatie:
Brux | Telefoondiensten en meldkamer

Werkzaamheden:
Afhandelen van inkomende telefoongesprekken

Medewerkers:
+ 10

De organisatie Brux uit Bergen op Zoom is al vele jaren een relatie van VelzArt. En wat doe je als je relatie je lief is? Dan ben je eerlijk tegen elkaar! Brux maakte al een aantal jaren gebruik van een telefonie platform via VelzArt. Tot volle tevredenheid? Ja én nee. Functioneerde het zoals origineel afgesproken? Zeker. Was er ruimte voor verbetering op basis van de groei in omvang en dienstverlening van de klant? Ook zeker.

Naar aanleiding van meerdere gesprekken en het uit/beschrijven van gewenste functionaliteiten is Brux overgestapt naar een gecombineerde dienst van telefonie en uitgebreide rapportage mogelijkheden.

Over Brux – De makkelijkste manier om 24/7 bereikbaar te zijn

De organisatie Brux verzorgt de afhandeling van inkomende telefoongesprekken voor haar klanten. Door middel van een netwerk van call-agents worden gesprekken voor een divers pallet aan klanten afgehandeld. Of het nu gaat om reguliere gesprekken gedurende de dag of noodoproepen gedurende de nacht, Brux zorgt voor adequate afhandeling.

Het mag duidelijk zijn: telefonie en de beschikbaarheid hiervan is essentieel! Niet alleen dus voor de klant Brux zelf maar daarbij dus ook voor de klanten van Brux. Het beheerde Cloud platform Xelion is de basis voor de dienstverlening die VelzArt hier levert.

Meer weten over telefonie oplossingen? Neem vrijblijvend contact op.

Geld verdienen met het opnemen van de telefoon

Is dit het dan? Een referentiecase voor een stabiel telefonie platform? Of over de functionaliteiten die het biedt? Nee zeker niet! Uiteraard waren dit wel belangrijke elementen voor de klant om de switch te maken naar het Xelion telefonie platform maar de toegevoegde waarde zit in de koppeling met Microsoft Power BI om zo uitgebreide en gedetailleerde rapportages, inzicht en koppelingen te kunnen leveren. Door deze rapportages gestructureerd en op maat te laten genereren binnen Microsoft Power BI bespaart Brux maandelijks meerdere uren handwerk en verzamelen van gegevens en is de facturatie sterk vereenvoudigd.

De crux bij Brux zit in de details, een korte opsomming van elementen:

• Inkomende oproepen
• Uitgaande oproepen
• Per klant
• Per call-agent
• Per afdeling
• Binnen kantoortijd
• Buiten kantoortijd
• Opvolging benodigd
• Administratieve koppelingen ter verwerking van facturatie
• Bruikbare statistieken voor klantrapportage

Telefonie oplossing

Bij de verwerking van honderden telefoontjes per dag komt een hele organisatie kijken. Niet alleen om uiteindelijk de facturatie te kunnen starten maar zeker ook om alle elementen goed te kunnen managen. Met een dergelijke load is het aansturen puur op gevoel niet meer toereikend.

De gecombineerde telefonie oplossing tussen VelzArt, Microsoft Power BI en in deze de klant Brux zorgt voor een brede en goed doordachte telefonie oplossing.  

Vragen of meer informatie

Heb je vragen of wil je meer informatie over onze telefonie oplossingen? Maak dan gebruik van het onderstaande formulier.

Back To Top
Vacatures
Secured By miniOrange