skip to Main Content

Welkom Rody
en William!

Vragen over dit
onderwerp?

Vol enthousiasme zijn Rody en William deze maand bij ons gestart. Een uniek antwoord op de vraag: waarom wil je hier werken?

Rody van Roessel (links):

“Ik heb voor VelzArt gekozen omdat ik mij vanaf het kennismakingsgesprek enorm welkom voelde. Ook de uitstraling, de sfeer en de doorgroeimogelijkheden binnen het bedrijf spraken mij erg aan, waardoor de keuze voor mij snel was gemaakt.”

Rody zal bij VelzArt in de voetsporen treden van Jay Koehein en naar verwachting snel aansluiten op de servicedesk.

William Rovers (rechts):

“Tijdens het sollicitatiegesprek kreeg ik het gevoel dat je je kennis, ervaring en toekomstdoelen kan delen met een hecht team. Dit gevoel heeft mij doen besluiten om voor VelzArt te kiezen.”

Met een rugzak vol ervaringen gaat William een nieuwe functie bekleden binnen de organisatie. Als Strategisch Service Manager is hij het aanspreekpunt voor klantrelaties en voor servicegerichte escalaties. Tevens zal hij de brug tussen de accountmanagers van VelzArt en de ServiceDesk zijn.

nieuwe-collega's

Dit artikel is geschreven door

Koen Blommestein

Recruiter
kblommestein@velzart.nl

Recente publicaties

We kijken uit naar je vraag

Back To Top
Vacatures
Secured By miniOrange