skip to Main Content

Webinar: Navision upgraden naar Microsoft Dynamics 365 Business Central

Samen met onze partner Succeed IT zullen wij, op donderdag 2 juli om 09.30 uur , een webinar verzorgen over het upgraden van Dynamics NAV (Navision) naar Dynamics 365 Business Central. Business Central is de opvolger van Dynamics NAV. Ieder bedrijf die gebruik maakt van NAV of een oudere versie zal een keer moeten kiezen voor het upgraden naar Business Central of een overstap naar een andere oplossing.

Wij vertellen graag wat een overstap naar Business Central betekend. Waarom zou ik het doen? Hoe pak je dat aan? Wat gaat het kosten? Wat gebeurt er met mijn data? Hoe zit dat met licenties? En veel meer vragen die aan bod komen bij een switch naar Business Central.

Iedere inschrijver krijgt behalve een E-book “Upgrade naar Business Central” ook een gratis analyse dagĀ aangeboden (t.w.v. 1.000 Euro). Na afloop van deze dag heeft u scherp wat een upgrade voor uw bedrijf betekend, een stappenplan, een calculatie (upgrades voeren wij fixed price uit) en een advies over licenties en beheer.

Agenda van het webinar:

Verschillen Dynamics NAV – Business Central

  • Eerste kennismaking met Business Central
  • O365 platform
    • PowerApp, PowerAutomate, PowerBI
  • Functionaliteit
  • Cloud
  • Technologie (AppSource, programeertaal, Extensions)
  • Licenties

Klantcase Howitec

  • Scope
  • Aanpak
  • Resultaat
  • Beheersbaarheid omgeving

Upgrade analyse

  • Licentie afwegingen
  • Kostenindicatie van een upgrade
  • Wanneer wel en wanneer (nog) niet

Inschrijven voor het webinar is uiteraard geheel gratis en kan via het formulier op deze pagina. Vragen kunnen gesteld worden via de contactgegevens onder het formulier.

Inschrijven?

[contact-form-7 id=”4185″ title=”Inschrijven”]

Eerste hulp bij
ICT-vragen

Niels

Dit artikel is geschreven door

Niels Den Hild

Nieuwe media / ICT consultant
ndenhild@velzart.nl

Recente publicaties

MS Teams krijgt ruimtelijke audio

Teams is onlangs uitgerust met ruimtelijke audio, wat zorgt voor een betere luisterervaring tijdens videogesprekken met meerdere deelnemers.

Onze nieuwe collega Arjan Klootsema

Ontmoet Arjan, onze nieuwe aanwinst! Met zijn enthousiasme voor klantgerichtheid, gaat hij aan de slag als commercieel medewerker binnendienst.

Klantcase: VOXTUR

Data is essentieel voor organisaties. Met ENOA - beheerde werkplek 365 bieden wij VOXTUR een veilige 'digitale' werkplek met overal veilige toegang tot bedrijfsdata.

We kijken uit naar je vraag

Back To Top
Vacatures
Secured By miniOrange