Zakelijke telefonie

Overal bereikbaar

  • Onze zakelijke telefonie oplossing is flexibel en schaalbaar, waardoor ze kunnen meegroeien met de behoeften van elk bedrijf.

  • Ons aanbod omvat zowel vaste als mobiele telefonie, inclusief naadloze integratie van beide en de mogelijkheid om te bellen via Teams.
  • Integratie met CRM-systemen, waardoor de efficiëntie van de communicatie binnen het bedrijf wordt verbeterd.

Bereikbaar zijn is een keuze!

Veel MKB-bedrijven moeten ‘altijd’ bereikbaar zijn. Herkenbaar? Goed nieuws: met onze totaaloplossingen rondom telefonie zorgen we daarvoor. Bovendien bieden we alles wat daarbij voor extra gemak zorgt. Denk aan de samenvoeging van vaste en mobiele telefonie, waardoor plaats- en tijdonafhankelijke bereikbaarheid geen vraag meer is, maar een keuze.

Onze uitgebreide
zakelijke telefonie mogelijkheden

Ons doel is om een zorgeloze telecomervaring te bieden. Wij bieden zowel vaste als mobiele telefonie, evenals integratie van beide en bellen via Teams. Dit is ideaal voor medewerkers die op diverse locaties werken of vaak onderweg zijn, en biedt een perfecte oplossing voor continue bereikbaarheid en communicatie.

Voice over IP

VoIP, oftewel bellen via internet, biedt een breed scala aan functionaliteiten. Het is schaalbaar, makkelijk in te stellen, flexibel en betaalbaar. Met VoIP kunnen medewerkers overal en altijd bellen met het vaste nummer van de zaak, zelfs onderweg. Andere functies zoals wachtrijen, wachtmuziek, voicemail, conference calls, chatten en nummerplannen zijn ook beschikbaar. Met VoIP is vrijwel alles mogelijk.

VoIP betekent ook flexibiliteit qua nummers. Huidige nummers kunnen direct worden bijgezet in het online platform. Zakelijke netnummers aanvragen, van lokale nummers als 0418 en/of 0345 tot nationale nummers 0800 en 0900, kan uiteraard ook via VelzArt.

Xelion VoIP

Eén telefoonsysteem voor desktop, laptop en smartphone, dat klinkt als muziek in de oren! Xelion VoIP-telefonie van VelzArt brengt nog vele andere voordelen met zich mee.

Vast & mobiel in één

We zouden bijna zeggen: dit is waar de magie begint. Bereikbaar zijn en bellen met een vast nummer van de zaak, een 088-nummer, een ander (mobiel) nummer of toch je privé mobiele nummer? Door vaste en mobiele nummers te combineren op één platform, ontstaan er legio mogelijkheden. Bang om door de bomen het bos niet meer te zien? Geen zorgen. Vertel ons wat je voorkeuren zijn, dan doen wij de rest.

Bellen via Microsoft Teams

De overgang van Skype for Business naar Microsoft Teams biedt veel mogelijkheden. Zelf werken we sinds 2017 met Teams en profiteren we van de opties voor interne, maar zeker ook externe communicatie. Bellen via het Teams-platform is dan ook de volgende stap, zeker voor internationaal georiënteerde organisaties. Overweeg je om stappen te maken met het Teams-platform? We helpen je er graag mee!

Slimme
ICT-integraties

Stel je voor: een klant belt. In je display zie je niet alleen zijn naam en nummer, maar ook de laatste openstaande actie, factuur, offerte en alle andere gewenste informatie. Is dat een vliegende start van het gesprek of niet? We realiseren het via koppelingen met ERP- en CRM-systemen. Ook het direct bellen door op een nummer te klikken is een super praktische toevoeging. En zo kunnen we nog wel even doorgaan…

Zo laat je ICT werken voor de zaak!